martes, 31 de enero de 2006

cadeas

'ninguén é libre, incluso os paxaros viven encadeados ao ceo'
bob dylan


quen ben me quere e a quen ben quero lincoume a este xogo e a quen ben che quere e a quen ben queres (ademais de que te faga chorar) hai que lle facer caso. iso si, estou en contra das cadeas (a isto prefiro chamarlle convite) así que non penso encadear a ninguén, quen guste de expresar as súas teimas, que asubíe. aí van, para quen queira saber, cinco teimas-defectos-vicios:

1. facer listas interminables (nunca mellor dito porque nunca as remato...) de tarefas pendentes, de cousas por facer.
2. acender e apagar a luz sempre tres veces.
3. deixar para mañá o que podo facer hoxe...
4. tocar algo coa extremidade oposta coa que acabo de tocar algo para que a outra non quede 'descompensada'...
5. perder a vista nun punto: miro algo pero en realidade estou vendo algo moi distinto. é unha sensación que me relaxa. moito.

bonus track: ulir sempre o que vou comer e poñer o despertador para, alomenos unha hora antes de me erguer (dándolle ó 'snoozer' cada cinco minutos ata que non teño máis remedio ca erguer o cú da cama)

e así, ata mil...